改名 , bb改名 , 嬰兒改名 , 擇日 , 改名 , bb改名 , 嬰兒改名 , 擇日 , 改名 , bb改名 , 嬰兒改名 , 改名 , bb改名 , 嬰兒改名 , 擇日 , 風水 , 算命 , 改名 , bb改名 , 嬰兒改名 , 擇日 , 風水 , 算命 , 改名 , bb改名 , 嬰兒改名 , 擇日 , 風水 , 算命

2011年辛卯兔年十二生肖流年運程 鼠|電話/Whatsapp:55303000

2011兔年十二生肖運程~~~~鼠

Wednesday, December 15, 2010

2011兔年十二生肖運程~~~~鼠

鼠~~~~~姻緣桃花

鼠在兔年長生氣,長生桃花紅鸞動。

文書文學文昌星,交談帶文無卷舌。

單獨一人慾桃花,品德行為福星照。

兩人相戀互有信,那怕絞殺破姻緣。

 

鼠於兔年為長生之氣,生氣生氣,是指氣之出生,氣之開始,這個氣字,是一個虛無縹緲的東西,但又是一個非常好好的東西,不必需要好強的榮譽地位學歷去理解,只是一個好抽象的東東,任何人有各式各樣的理解,只是一個感覺而已。

在姻緣桃花之中,可以理解為,對方有含苞待放的樣子,這個感覺又可以理解為青年,真可愛青年,再講白一點,就是老鼠在兔年,姻緣桃花就是與一個歲數比自己細好多的女仔談戀愛,而老鼠女,就會有機會玩玩姐仔戀咁囉。

長生之氣又叫做文昌星,讀書的學生哥,就真係今年不是讀書年,而是拍拖之年。但係你要留意,拍拖談戀愛是要有文書氣質架喎,因為長生學堂,就是文化氣質囉,唔讀書,點會有文化氣質呢?冇文化氣質又點談戀愛呢?所以一邊讀2翡邊談戀愛,相輔相成。good good good 。

拍拖中的屬鼠朋友,得閒講兩句詩詞,令到伴侶眼前一亮,攪攪新意思,一定為你們的感情帶來一個甜蜜的感覺。未拍拖單身的老鼠,唔好理咁多啦,做白老鼠就做白老鼠啦,見到後生女,青春無限,追啦,一追再追,只要有品德的文詩,定會為你的追求帶來新鮮感。女孩子又點呢?講左啦,有小弟弟追求妳呀,不過放心,不是 BB,而是比妳細一年半年左右而已。如果這位小弟弟有文彩的,唔會感覺到佢細路喎,要有文彩,定然對文化有一定的時間進修啦,心思是成熟的,好野來架。

 

鼠~~~~~事業工作

長生學堂,咪姐係有利文書工作,要唔要進修架?平時返工已經好累啦,仲要進修,死得人架喎。唔一定要進修與自己工作有關的文化的,可以進修其他學課的知識的,玄學術數,可以考慮下啦,平時睇睇其他知識文化都可以有利事業工作的,因為這些與工作不同的以外知識,是會間接咁為你的事業發展有幫助的。那做藍領又點呀?唔使講啦,藍領要升職任何時間都要有文書的基礎啦,但今年兔年,有些文化底子,對自己升職非常非常大的,有可能老闆升有文化氣質的,都唔升擦鞋仔架,平時多數是升擦鞋仔架啦,大家心照啦。

 

鼠~~~~~身體健康

書呆子,身體多數不好的,因為讀書太過文靜而不活動,氣血自然不佳,想健康都幾難,鬼叫香港地搵食難咩,讀得書多,未必搵到食,但讀書不成,就一定搵唔到食呢!讀多 d 書,都有一半機會搵餐苦飯食下,身體健唔健康都是其次,亞健康咪亞健康囉,鬼叫現在時代係咁咩。秋冬出生的鼠,金寒水冷,氣血特別行得差,運動就一定好,但用熱水令氣血行順 d 都是可以的。春夏又之鼠,為人急進 d ,一邊散步一邊思考修讀過的書本,又有運動,又可以陪養慢步思考而不急進的心態。

(346)

陳法齊師傅介紹查日腳的由來,見鬼、撞鬼、鬼上身不用怕!

陳法齊師傅即場為事主驅邪捉鬼(1)

法科師傅是如何用自身修煉的能力匹敵探鬼用電磁波偵測器?

查日腳用紙品-陳法齊師傅,見鬼、撞鬼、鬼上身點算好?

陳法齊師傅即場為事主驅邪捉鬼(2)

陳法齊師傅介紹六壬神功法扇

〈恐怖在線〉

--陳法齊師傅

陳法齊師傅即場為事主驅邪捉鬼(3)

陳法齊師傅即場為Viutv攝影廠清陰靈(淨宅法事)

Subscriptions 訂閱師傅Youtube

追蹤師傅Instagram

六壬神功專頁